Kamis, 19 November 2015

Membeli koloid perak

Membeli koloid perak

Adakah anda sedang mencari untuk membeli koloid perak? Dalam artikel ini pendek, kita akan melihat membeli perak ionik, manfaat, dan apa yang anda boleh menggunakan ubat ini alternatif yang baik untuk! Jangan membeli colloidal silver sehingga anda membaca artikel ini pendek! Di sini, anda akan menemui maklumat yang anda perlukan, untuk membuat pilihan yang terbaik.

Terdapat semua pengeluar yang berbeza membuka, yang menawarkan perak ionik untuk dijual. Antara syarikat-syarikat ini menghasilkan produk yang hebat, dan yang lain tidak. Anda perlu tahu apa yang adalah pilihan terbaik untuk keperluan anda.

Terdapat begitu banyak pilihan, dan mengetahui pilihan terbaik untuk keperluan anda adalah penting. Sebagai contoh, colloidal silver yang paling biasa hari ini, adalah air perak ion.

Terdapat juga satu bentuk jenis gel yang boleh didapati daripada beberapa tempat, bagaimanapun, saya tidak mencadangkan ia, kerana mereka sering begitu penuh dengan perak yang ia boleh menjadi buruk bagi kamu.

Ingat, dengan air perak, anda akan mendapati bahawa anda sebenarnya boleh mempunyai kuantiti yang sangat kecil, dan ia akan membuat semua perbezaan.

Dengan begitu banyak pilihan, membeli perak ionik, adalah pilihan terbaik, dan boleh membuat perbezaan yang paling.

Koloid perak ionik umumnya datang dalam kekuatan yang diukur dalam bahagian per juta. Untuk kesihatan pro standard, saya cadangkan mendapat sesuatu dengan 5 hingga 30 PPM PPM.

Untuk selsema atau apa-apa lagi yang besar, sesuatu yang sehingga 70ppm OK. 70ppm yang lalu, saya cadangkan hanya menggunakan untuk keperluan luar.

Untuk luka dan grazes, sesuatu dalam beratus-ratus ok, tetapi saya telah melihat beberapa versi 100 + PPM diiklankan sebagai tambahan kekuatan tinggi!

Pastikan untuk mendapatkan sesuatu yang memberikan manfaat kesihatan tanpa cuba untuk menjual kepada kekuatan adalah pilihan terbaik untuk pergi dengan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar