Kamis, 19 November 2015

Bolehkah Tekanan Chiropractic Bantuan Darah?

Bolehkah Tekanan Chiropractic Bantuan Darah?

Ramai rakyat Amerika mengambil ubat untuk menurunkan tekanan darah mereka. Tekanan darah tinggi dikatakan punca strok, kegagalan jantung kongestif serta kegagalan buah pinggang. Oleh itu, ini memaksa rakyat mengambil ubat-ubatan untuk mengawal fungsi badan kerana takut apa yang mungkin berlaku pada masa hadapan.

Sering kali dalam usaha untuk membantu pesakit, doktor menetapkan ubat-ubatan ini, tanpa mencari sepenuhnya sebab-sebab yang tekanan darah yang tinggi untuk memulakan. Ia seolah-olah logik untuk banyak Chiropractors bagaimanapun, bahawa mungkin ada sebab-sebab lain yang badan mereka memerlukan aliran darah lebih daripada biasa pada titik tertentu dalam masa.

Kebanyakan ubat tekanan darah tinggi jatuh ke dalam salah satu daripada empat kategori; diuretik, beta-blockers, perencat ACE, dan penghalang saluran kalsium. Ubat-ubatan ini bagaimanapun tidak mempunyai ciri-ciri penyembuhan atau keupayaan, mereka hanya meliputi gejala keadaan yang tidak dikenali. Dalam beberapa kes walaupun ubat-ubatan toksik kurangnya diketahui mempunyai kesan sampingan yang sangat serius dan kadang-kadang maut.

Penjagaan kiropraktik boleh dikenali untuk mengubati sakit belakang dan sakit kepala. Walau bagaimanapun, terdapat faedah lain daripada Upper pangkal rahim Chiropractic Care. Jika terdapat ketidakseimbangan dalam Otak Batang ia boleh menjejaskan sistem saraf keseluruhan. Stem otak bertanggungjawab untuk mengawal seluruh badan. Perkara yang kita tidak berfikir tentang seperti pernafasan, pencernaan, sistem imun, dan tekanan darah hanya untuk menamakan beberapa dikawal di sini!

Dalam keadaan tertentu, terdapat satu mekanisme badan yang bertindak balas apabila kehidupan terancam. Ini dikenali sebagai mod melawan atau penerbangan. Kerana gaya hidup kita yang sibuk, badan kita menjalani tekanan dan kita mungkin untuk kekal dalam mod ini. Ini akhirnya menyebabkan tekanan darah tinggi berulang. Ini adalah lebih rumit oleh pemakanan yang tidak sihat dan kurang bersenam. Walau bagaimanapun, tidak semua doktor menasihatkan pendekatan lebih semula jadi untuk menangani peningkatan tekanan darah seperti pengurangan tekanan, pilihan makanan yang lebih baik, dan lebih banyak bersenam.

Mengurangkan tekanan pada Batang Otak adalah kunci sebenar untuk menurunkan tekanan badan pada arteri dan sistem vena. Ini dilakukan dengan secara khusus menyesuaikan tulang di bahagian leher dipanggil Atlas mana Batang Otak itu terletak. Semasa proses ini, Saraf Vagus dirangsang, yang membantu memperlahankan kadar degupan jantung dan menurunkan tekanan darah. Untuk memudahkan, artikel ini bertujuan untuk menjelaskan kepada orang-orang yang mahu membantu alternatif atau semula jadi bagi tekanan darah tinggi. Atas serviks Chiropractic Pembetulan boleh dilakukan untuk membantu ini, dan kini telah terbukti melakukan perkara tersebut dalam banyak kes!

Jika baki boleh dipulihkan ke kawasan ini, tekanan darah boleh menurun, tetapi yang lebih penting badan boleh sembuh sebagaimana Allah telah dimaksudkan. Jika otak yang betul untuk komunikasi badan boleh dipulihkan badan boleh mendapatkan semula keupayaan penyembuhan semula jadi dan banyak lagi daripada sakit mudah dan sakit di dalam badan boleh mendapat pertolongan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar